تاثیر حیرت انگیز جوانه ماش برای لاغری و تناسب اندام

تاثیر حیرت انگیز جوانه ماش برای لاغری و تناسب اندام در سایت جسارت

جوانه ماش برای لاغری ,جوانه ماش و لاغری,خواص جوانه ماش برای لاغری,جوانه ماش لاغری,جوانه ماش در لاغری,خواص جوانه ماش در لاغری,تاثیر جوانه ماش در لاغری

تاثیر حیرت انگیز جوانه ماش برای لاغری و تناسب اندام

جوانه ماش برای لاغری , جوانه ماش و لاغری , خواص جوانه ماش برای لاغری , جوانه ماش لاغری

در این مطلب از سایت جسارت به تاثیر حیرت انگیز جوانه ماش برای لاغری و تناسب اندام می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

کسانی که انزال بی‎اختیار دارند مخصوصاً جوانان از ماش پخته استفاده کنند. برای درمان اگزما ماش را پخته با سرکه مخلوط نموده در محل بگذارید. برای درمان جوش‎هایی که تبدیل به زخم شده‎اند ماش و مورد را با سرکه مخلوط نموده در محل بگذارید با احتیاط مصرف کنید. کسانی که مبتلا به بیماری دستگاه گوارش می‎باشند از ماش کمتر استفاده کنند. مصرف زیاد ماش باعث ضعف قوه باه می‎شود. خوردن زیاد ماش برای دندان‎ها مضر است. استفاده زیاد آن باعث زیادشدن خلط آن می‎شود. کسانی که نقرس دارند کمتر بخورند.

جوانه ماش برای لاغری

 لاغری یکی از بزرگترین دغدغه های امروزی در بین زنان و مردان به شمار می آید که با دانستنی‌های نوین درباره برخی مواد غذایی می تواند روند لاغری را تسریع بخشید. دکتر رضا راست منش متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار کلینیک باشگاه اظهار داشت: جوانه‌ها، غلات و دانه ها سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی هستند و در گروه سبزی ها قرار می گیرند، مصرف جوانه‌ها در رژیم لاغری نقش شگفت انگیزی ندارند و اصولا برای تزئین سالاد، منبع مواد غذایی در فلنیوم هستند که در آن ویتامین D برای سلامتی مفید هستند اما می توانند باعث کاهش اشتها شوند و در مدت زمان کوتاهی باعث لاغری و کاهش وزن شوند.

تاثیر حیرت انگیز جوانه ماش برای لاغری و تناسب اندام

جوانه ماش برای لاغری , جوانه ماش و لاغری , خواص جوانه ماش برای لاغری , جوانه ماش لاغری

برای اعضای بدن که خواب رفته و بی‎حس شده است با ضماد پخته ماش مالش دهید. برای درمان کک مک پودر ماش را با عرق مورد مخلوط کرده به صورت ضماد بگذارید. کسانی که صرع دارند از ماش پوست کنده استفاده کنند. خوردن ماش باعث ازدیاد شیر می‎گردد. ماش مسکن درد بواسیر است البته باید پوست کنده آن خورده شود. کسانی که سکسکه‎های مقاوم دارند با خوردن ماش پخته برطرف می‎گردد.

جوانه ماش و لاغری

وی افزود: ماش، عدس و گندم دانه‌هایی هستند که بیش از همه برای تهیه جوانه مناسب هستند.   وی همچنین در خصوص فواید جوانه ها در لاغری اظهار داشت: جوانه ها سوخت و ساز بدن را بالا می برند و مصرف آنها همراه با وعده های غذایی عالی جذب چربی ها را در بدن کاهش می دهد.

جوانه ماش برای لاغری