خرید 14

سایت آموزشی

خرید 14

سایت آموزشی

ضایعات صرعی

ضایعات صرعی

1) شکل خشک 2) شکل مرطوب 3) شکل های غیر معمول 4) شکل مکرر 5) شکل خوشخیم یا مکرر 6) آسیب بافتی
جستجوگر یا کوهنورد

حدود 2 تا 8 ماه پس از نیش، تورم قرمز و تورم در محل نیش می شود و به شدت مجروح و زخمی می شود. اندازه زخم چند میلی متر تا چند سانتیمتر است که معمولا در ناحیه های باز بدن مانند صورت، دست ها و پاها مشاهده می شود. ضایعه به آرامی در طول دوره 6 ماه تا یک سال بهبود مییابد، که در صورت عدم درمان مناسب، دچار زخم دائمی و دائمی در ناحیه زخم میشود که به شدت آسیب دیده است. مخزن بیماری یک نوع انسان در شهر است و سگ نیز به طور تصادفی آلوده و می تواند به عنوان یک مخزن عمل کند.
روستایی روستایی یا پیاز مرطوب

چند هفته پس از نیش پشه (بسته به تعداد زخم ها) زخم های متعددی در مناطق باز بدن وجود دارد که از بین می روند. ضایعات معمولا ترشح و مرطوب می شوند و معمولا بعد از 6 تا 4 ماه بهبود می یابند و پوست را از پوست محافظت می کنند و نامناسب هستند. مخزن اصلی بیماری زخم روستایی برخی از گونه های جوندگان است، مهمترین آنها در ایران، بزرگ گریفین (Rubombis Optimus). سایر جوندگان به عنوان یک نوع لیشمانیوز روستایی در ایران از جمله جرید لیبیوس (ماریون لیبیوس) در نطنز، استان اصفهان، صحرای خزر هند (ماریون هوریستان) در سیستان و بلوچستان و تندیس هند (Tatra Indica) در خوزستان مورد مطالعه قرار گرفته است. ذکر شده. انگل لیشمانیوز به شکل یک آمیگدال در بدن یک میزبان مهره دار مانند انسان و حیوانات است و اغلب در ماکروفاژها زندگی می کند، یعنی سلول های بیگانه. کرم خاکی یک ماده مکنده خون است و با خونریزی از این انگل، مکیدن خون را می بخشد و سپس از طریق نیش زنبورهای آلوده منتقل می شود و موجب زخمی شدن می شود.
روش های پیشگیری از پیوند

استفاده از پشه در هنگام خواب در باز. تورهای باور نکردنی را روی درب ها و پنجره ها نصب کنید. اجتناب از نگهداری دام و طیور در خانه. اجتناب از ذخیره و دفع ضایعات زباله و زباله های زباله و کودهای حیوانی در مناطق مسکونی. بهبود محیط زیست و ترمیم محل سکونت و پرورش و تولید مثل (شکاف دیواره) پشه دقیق و دقیق است. اجتناب از ترک فاضلاب در گذرگاه ها. جمع آوری و درمان سگ های ولگرد و مبارزه با جوندگان در راه درست است. برای درمان، توصیه می شود که انجماد ویتامین E برای تزریق گلوکانتین توصیه می شود.
مدت درمان برای لیشمانیوز

در مواجهه با این بیماری، تحقیقات جدید اخیر توسط پزشکان صورت گرفته است و اگر به موقع درمان شود، در عرض 2 تا 3 هفته بهبود می یابد. با این حال، نکته ای که باید در درمان این بیماری ویروسی مورد توجه قرار گیرد این است که از انتقال آن به دیگر مناطق بدن جلوگیری شود.
پیشگیری از تشنج

به گفته وزارت بهداشت، مرکز کنترل بیماری، با توجه به موارد زیر می تواند به طور قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری دریایی را کاهش دهد یا نه: در مناطقی که بیماری وجود دارد حتی اگر شما نمی توانید از آن خارج شوید خانه در غروب و در شب، چرا در این زمان، ماسه مگس حداکثر فعالیت دارد. - برای پنجره مناسب برای نصب مناسب از شبکه و پشت درهای پرده، برای پایین آوردن امکان ورود مگس های شن و ماسه به داخل خانه، روی پنجره ها بایستید. - در خورشید و شبانه استفاده از شبکه های پشه درمان شده از حشره کش. استفاده از اسپری حشره کش برای حذف پشه ها در داخل اتاق. در مورد دریایی، درمان خود را به طور جدی در نظر بگیرید، زیرا در نوع شهر امکان انتقال بیماری به افراد سالم وجود دارد. - خانه خود را با فاصله مناسب از اصطبل های دام، بسازید. - توجه دقیق به جمع آوری و دفع زباله، بقایای ساخت و ساز و سطح فرسایش، که مکان های مناسب برای پرورش مگس های شن و ماسه است، و کار با مسئولان مربوطه. - همکاری با مقامات مربوطه برای دفع جوندگان در یک منطقه روستایی. همکاری با مقامات در کنترل بیماری در سگ و حفظ سلامت سگ ها در نوع شهر.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.