خرید 14

سایت آموزشی

خرید 14

سایت آموزشی

۱۴ بهترین فیلم های ۲۰۱۹ که حتما باید تماشا کنید + جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد ۱۴ بهترین فیلم های ۲۰۱۹ که حتما باید تماشا کنید + جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.درس ایل ۲۰۱۸ صنعت فیلم‌سازی هالیوود ما را با چند شاهکار سینمایی روبه‌رو کرد: فیلم بسیار جذاب پلنگ سیاه یا فیلم شکل آب که شبیه به فیلم آملی ساخته شده بود. این‌ها فقط دو فیلم از فیلم‌های امسال بودند: فیلم‌های برجسته ۲۰۱۸ ، فیلم به یاد ماندنی سه بیلبورد، فیلم جذاب انتقام‌جویان یا فیلم کاملا زنانه ۸ یار اوشن هستند. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا با ۱۴ بهترین فیلم های ۲۰۱۹ که حتما باید تماشا کنید آشنا شوید.

سال آینده در انتظار یک چالش است و آن‌چنان که به نظر می‌رسد، ۲۰۱۹ سال خوبی برای سینمادوستان خواهد بود. این سال پر از فیلم‌های پربیننده است که از میان آن‌ها می‌توان به فیلم کارآگاه پیکاچو اشاره کرد که یک امیدواری برای طرفدارانی محسوب می‌شود که از زمانی که هیجان پوکمون گو از بین رفت، ناامید شده‌ بودند. مردان ایکس، حداقل دو فیلم را بیرون خواهد داد و دانتون ابی پس از مورد استقبال قرار گرفتن در ITV، بر روی پرده نقره‌ای به نمایش در خواهد آمد.

این‌ها فقط برخی از بهترین فیلم های ۲۰۱۹ هستند و ما در این‌جا فهرستی از جذاب‌ترین فیلم‌هایی که سال جدید میلادی بر پرده سینما قرار می‌گیرند را آورده‌ایم.

۱. کولت

Colette

کولت پس از انتخاب شدن در جشنواره فیلم ساندنس در سال گذشته، با داستان واقعی خود درمورد رمان نویس مشهور فرانسوی سیدونی گابریل کولت، همسر یک نویسنده مشهور قرن بیستم در پاریس، هم اکنون بر پرده‌ سینماهای انگلستان قرار دارد. کولت، به غیر از این‌که یک نویسنده با استعداد بود، رمان نیمه اتوبیگرافی که با نام همسر خود نوشت نیز بسیار پرفروش بود و در سال ۱۹۴۸ برای آن، جایزه نوبل را از آن خود کرد. کیرا نایتلی انتخابی عالی برای نشان دادن تلاش این زن برای آزادی و مبارزه با کلیشه‌های جنسیتی در این فیلم است که از یکی از شخصیت‌های موثر فمینیسم تجلیل می‌کند.

تاریخ انتشار: ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹

مطلب مرتبط: ۱۰ ماندگارترین فیلم جهان که اسکار گرفتند

۲. شیشه

Glass

کارگردان ام. نایت شیامالان، برای این فیلم جدید، شخصیت‌های فیلم‌های قبلی را ترکیب کرده است. بروس ویلیس و ساموئل ال. جکسون، همان دیوید دان و آقای گلس در فیلم ناشکستنی، به این فیلم دلهره‌آور پیوسته‌اند. در فیلم شیشه، دان، از قدرت‌های فراانسانی خود برای گرفتن کوین وندل کرامب (جیمز مک آووی)، شخصیت فیلم شکافته که به اختلال تجزیه هویت (شخصیت چندگانه) دچار است و حدود ۲۴ شخصیت دارد استفاده می‌کند. در میان این شخصیت‌ها، شخصیت خطرناک و غیر قابل پیش‌بینی به نام « حیوان وحشی» که به دنبال دختران نوجوان می‌رود و آن‌ها را در سلول‌هایی زندانی می‌کند، قرار دارد. این فیلم به خوبی در فهرست بهترین فیلم های ۲۰۱۹ جای گرفته است.

تاریخ انتشار: ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹

۳. مری ملکه اسکاتلند

Mary Queen of Scots

« زنی با تاج پادشاهی»: جنجال‌های حول جنسیت مری – ملکه اسکاتلند در قرن شانزدهم -او را به یک مدل جدید و یک رهبر زن برجسته در سینما تبدیل می‌کند. فیلم جوزی رورک بر اساس زندگی مری – به ویژه مقابله او با دختر عموی خود الیزابت اول، ملکه انگلستان و تلاش‌هایش برای شکست او – ساخته شده است. همین مسئله باعث شد مری ۱۸ سال در زندان باشد و سپس اعدام شود. انتظار یک داستان نرم را نداشته باشید، این فیلم برای کسانی است که به بحث‌های خانواده سلطنتی و حتی صحنه‌های زمستانی اسکاتلند علاقه دارند، مناسب است.

۴. فیلم لگو ۲: قسمت دوم

The Lego Movie 2: The Second Part

بچه‌ها، جوانان و والدین، همه خوشحالند: فیلم لگو با همان گروه تولید قبلی که در جذب تماشاگران از تمام سنین موفق بود، دوباره بازگشته است. کار کردن با صحنه‌های آجری و اشیاء کوچک، اصلا آسان نیست. این فیلم، پنج سال بعد را نشان می‌دهد و حالا قهرمان لگویی ما امت (Emmett )، باید با مهاجمی به نام Sweet Mayhem مبارزه کند که از یک جهان فرازمینی آمده است تا دوستان او را بدزدد. البته آن‌قدر نیست که امت را بترساند. حالا زمان آن است که امت، توانایی‌های خود را امتحان کند زیرا به جایی می‌رود که تا کنون هیچ آجری نرفته است: فضا. این فیلم به خوبی در فهرست بهترین فیلم های ۲۰۱۹ جای گرفته است.

تاریخ انتشار: ۸ فوریه ۲۰۱۹

مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین فیلمنامه‌ تاریخ سینما

۵. کاپیتان مارول

Captain Marvel

فیلم کاپیتان مارول که توسط زن و شوهری به نام‌های آنا بودن و رایان فلک نوشته و کارگردانی شده است، ۴ سال پیش معرفی شد و اولین تولید ابرقهرمانی استودیوی مارول است که توسط یک زن کارگردانی شده است. انتظارات بالاست اما به نظر می‌رسد بری لارسون برای نقش کارول دانورز با نام مستعار کاپیتان مارول – یک خلبان جنگی سابق در نیروی هوایی آمریکا که قدرت فرابشری دارد- مناسب است. دانورز، به عنوان یکی از قوی‌ترین مبارزان کهکشان در میانه یک جنگ بین کهکشانی بین سیاره زمین و دو دنیای فرازمینی، به تیم نظامی Kree ملحق می‌شود. همه این اتفاق‌ها در کنار سوال‌های او درمورد گذشته و هویتش اتفاق می‌افتند. به احترام او، کلاه از سر برمی‌داریم.

تاریخ انتشار: ۸ مارس ۲۰۱۹

۶. دامبو

Dumbo

بازسازی ماهرانه تیم بورتون از فیلم‌های کارتونی به تولیدات تخیلی، ارزش خود را در گیشه با آلیس در سرزمین عجایب نشان داد، و حالا کارگردان با بازگویی دامبوی دوران بچگی بازگشته است. داستان فیل بدشانسی که با گوش‌های خیلی بزرگ به دنیا آمده و همیشه توسط دوستان خود مسخره شده است را بازیگران تراز بالایی مانند اوا گرین و کالین فارل به نمایش درمی‌آورند. تماشاگران از همه سنین با این کارتون اشک می‌ریزند مخصوصا زمانی که گوش‌های دامبو باعث پرواز کردنش می‌شوند. این فیلم به خوبی در فهرست بهترین فیلم های ۲۰۱۹ جای گرفته است.

تاریخ انتشار: ۲۹ مارس ۲۰۱۹

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.